
Τα μικρά μας
- Πρόκειται για ένα τμήμα με παιδιά από δυόμιση ετών και πάνω.
- Μέγιστος αριθμός τμήματος 15 παιδιά.
Ηλικιακά ορόσημα - Στόχοι
- Πάνα (Αγωγή τουαλέτας)
- Φαγητό (Στέρεες τροφές –ποικιλία)
- Λόγος (αξιολόγηση/ ενίσχυση λεκτικής δεξιότητας)
- Κοινωνικότητα- Ένταξη στην ομάδα.
- Πρώτη επαφή με όρια.
- Λεπτή και αδρή κινητικότητα.
Προ-προνήπιο
- Πρόκειται για ένα τμήμα με παιδιά από τριών ετών και πάνω.
- Μέγιστος αριθμός τμήματος 15 παιδιά.
Ηλικιακά ορόσημα - Στόχοι
- Λόγος (αξιολόγηση/ενίσχυση λεκτικής δεξιότητας)
- Συμμετοχή και κατανόηση της ροής της μαθησιακής διαδικασίας.
- Έναρξη διαχείρισης παρορμητικότητας.
- Ενίσχυση συνέπειας απέναντι στους κανόνες της τάξης.
- Αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων.
- Ενίσχυση επικοινωνίας στο ομαδικό πλαίσιο.


Προνήπιο
- Πρόκειται για ένα τμήμα με παιδιά από τεσσάρων ετών και πάνω.
- Μέγιστος αριθμός τμήματος 15 παιδιά.
Ηλικιακά ορόσημα - Στόχοι
- Πρώτη επαφή με γράμματα και αριθμούς πριν το νήπιο.
- Ενίσχυση λεπτής και αδρής κινητικότητας.
- Κοινωνική συνοχή μέσα στην ομάδα.
- Συνέπεια στα όρια του πλαισίου της τάξης.
- Λόγος (αξιολόγηση/ ενίσχυση λεκτικής δεξιότητας/εμπλουτισμός λεξιλογίου)
- Αναγνώριση και αποδοχή όλων των συναισθημάτων (διαχείριση ματαίωσης –ενεργοποίηση κινήτρου-διαχείριση συγκρούσεων)
- Ενίσχυση αυτονομίας (υπευθυνότητα προσωπικών αντικειμένων/αυτονομία στην αυτοεξυπηρέτηση σε φαγητό και τουαλέτα)
- Κανόνες υγιεινής.
- Κατανόηση και ανταπόκριση της ρουτίνας του σχολείου.
Νηπιαγωγείο
Συστεγαζόμενο – άδεια Υπουργείου Παιδείας
- Πρόκειται για ένα τμήμα με παιδιά από πέντε ετών και πάνω.
- Μέγιστος αριθμός τμήματος 18 παιδιά.
Ηλικιακά ορόσημα - Στόχοι
- Λόγος (αξιολόγηση/ ενίσχυση λεκτικής δεξιότητας/εμπλουτισμός λεξιλογίου)
- Αναγνώριση και αποδοχή όλων των συναισθημάτων (διαχείριση ματαίωσης –ενεργοποίηση κινήτρου-διαχείριση συγκρούσεων)
- Έμφαση στη συνεργατική διαδικασία μεταξύ της ομάδας.
- Αυτονομία και αυτοεξυπηρέτηση.
- Προετοιμασία μαθητή για την πρώτη Δημοτικού (δεξιότητες γραφής ,αναγνώριση γραμμάτων και αριθμών, κατανόηση ροής μαθήματος, ενίσχυση συγκέντρωσης, διαχείριση παρορμητικότητας)
- Ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών μέσω του ψυχομετρικού εργαλείου για το νήπιο (Ά τεστ)
-
Σημείωση: σε κάθε τμήμα δύο εκπαιδευτικοί.
